12 Aralık 2012 Çarşamba

Hoşlandığınız Çocuğu Kendinizden Soğutma Yöntemleri

Bir nevi yalnız kalmayı başarma rehberi niteliğinde birazdan yazacaklarım..

Çok başarılıyım bu konuda ödül verirdim kendime böyle en altınlısından,

Hep elden kaçırıyorum hooop hemen gidiveriyorlar. Bütün bunlar kendi deneyip başarıya ulaştığım yöntemler. Tüm kitaplar, dergiler hoşlandığımız erkekleri elimizde nasıl tutacağımızı yazıyor hiç denemedim o yöntemleri ama elimden geldiğince kendi hareketlerime dikkat etmeye çalıştım..

Sonuç mu kasılan ve ne yapacağını bilemeyen bir kız. Hem de ne yapacağını ne karar vereceğini bilmeyip de hep yanlış karar seçenlerin böyle en önde bayrak taşıyanından. Herkes böyle midir acaba? Avutmaya çalışıyorum kendimi zira.

Gelelim yöntemlere:

1 - Çok Bilmişliğin Dibine Vurmak

Çok biliyorum diyemem. Ama bilmişlik yapmaya bayılırım, eğer gerçekten biliyorsan o konu hakkında bir şeyler böyle anlatır anlatır bilgileri paylaşır dururum. Çenem düşüktür. Okumayı da severim iyi bir dinleyiciyim, dinlediklerimi de sünger gibi beynime işlerim. Neden bilmiyorum erkekler bilmiş kızları pek sevmiyorlar galiba? Böyle onların bilmediklerini yanlış biliyorsun dediklerini yüzlerine sertçe vurunca hoop hemen bütün o cazibe gidiyor mu ne oluyor anlamıyorum. Hiçbir erkek kendinden daha önde olan daha çok bilgi sahibi olan, okuyan, araştıran, soran, sorgulayan kızları sevmiyor bunu bilir bunu söylerim. Niye mi ne kadar az bilirsen o kadar çok uyutulursun güzelim o yüzden?

2 - Etrafınızın Kalabalık Olması

Yani insanları seviyorum, kız olsun erkek olsun nerdeyse her çevrede dünyanın her bir yerinde arkadaşım eş, dost, tanıdık, akraba falan var.
Dışarı çıkmayı, gezmeyi, dolaşmayı çok seviyorum ama bunu başka başka zamanlarda başka başka insanlarla yapıyorum. pazartesi: X kişisinden mesaj nerdesin ne yapıyorsun akşam? çokitoputto'nun doğum günü var onu kutluyoruz. salı: yine X kişisi: buluşalım mı? ehe bu akşam olmaz Sandy ile kahve içmeye çıkıyoruz. Perşembe yine X kişisi: bi yerde bişeybişey tiyatrosu varmış çok güzelmiş gidelim mi? ehe ben ona dün gittim bugün de kişisel gelişim eğitimine gideceğim. X kişisi ilişki ya da potansiyel ilişki durumundan uzaklaşarak ayrılır.

3 - Eski Sevgililer Sürüsü

Bir grup arkadaş kaldığı eski sevgilisi herkesin vardır.(Vardır di mi?) Hah işte onlarla arada sırada görüşmeye gidin, bunu da hoşlandığınız kişiye söyleyin ya da ağzınızdan kaçırın ya da daha önce muhabbeti geçmişse ve o kişi ile aynı isimde birisi ile görüştüğünüzü söylediğiniz anda size soracağı bu senin eski sevgilin olan mıydı sorusuna? "Şeyy evet şeklinde yanıt verin." Kıyametler kopar anında.
Eski sevgililer yeni sevgilileri sinir etmek için geçmişinizdeki tozlu sayfalardır. Alerji yaparlar hem de böyle en sinir bozucusu en gıcığından. Kızlar biz de sinir oluyoruz eski sevgililere. Onların da olması çok normal değil mi :))

4 - İlgi Odağı Olun

Bak şimdi oldu da dışarı çıktınız böyle senin arkadaşlarının da takıldığı bir yere gittiniz diyelim, yanınızda birisi olduğu için gözler sizin üzerinizde olacaktır. Eh tabi espiriler, sohbetler, şuh kahkahlar havada uçuşunca bir de onunla fazla ilgilenmeyince şişip sinir olup gidecektir. Muhabbetin ortasında olmaya bayılırım. Muhabbete katılırım, üzerimden yapılan her türlü espriye gülebilirim. Biraz var oynaklık inkar edemem. Çocuğu kaçırmak için en favori yöntemlerimden biri.

5 - Onu İlgi Manyağı Yapın

Sürekli arayın sorun. Mesaj atın, whatsapp'tan, facebook'tan, twitter'dan yazın durun. O yazmazsa niye yazmıyosun diyin hatta arayın. Nefes aldırın bunaltın. Her mesaj attıktan sonra çağrı atın. Neden cevap vermedin? Whatsapp'ta gördüm en son görülme tarihini kimle konuşuyordun? Twitter'da da coşuyoruz hani gibisinden yazın durun. Hiçbir erkek bu kadar bunaltılmaya gelemez varsa geleni helal olsun ama ben hiç denk gelemedim. Sinir sündürmece bir yerde ve En keskin yöntemlerden biri.

6 - Onunla Oynayın Bunu da Ona Çaktırın

Onunla oynayın, çıkarlarınıza alet edin. Gece dışarı çıkarken yalnız olmamanız için olsun, birlikte yemek yemek olsun, başkalarını kıskandırmak olsun öyle amaçlar için çağırın sadece, onun için kıymetli hiçbir şey yapmayın. Tersleyin sadece siz istediğinizde gelmesi gerekiyormuş gibi davranın. Karşı tarafın bunu anlaması bazen biraz uzun sürebiliyor genelde bunu iyi bir şey sanıp devam ediyorlar ama bir yerde dank ediyor. Ama genelde gezip tozmak sonra sıkılınca bırakmak için ideal.

7 - Öncelikleriniz Olduğunu Söyleyin

En az erkekler de buna sinir oluyorlar. Öncelikleriniz olduğunu söyleyin, doğru ya da yalan. Benim gerçekten var olduğu için söylüyorum mesela ben. Okulum, Ailem, Eğitim gezilerim, Kitaplarım ve hatta ve hatta bazı ojelerimin bile daha öncelikli olduğu durumlar oldu. Evet oje sürüyorum şu anda senle ilgilenemem bu oje benim şu anda önceliğim dedim yaptım lan bunu. O da gitti hemen azıcık kavgadan sonra.

8 - Bakımsız Olun

Yanına makyajsız saçı dağınık gidin. Özen göstermeyin kendinize. Onu önemsemiyor olduğunuzu gösterir bu. Hiçbir erkek görsel çekiciliği olmayan kadınla ilgilenmez sevgılım. Benim kadar makyaj yapmaya üşenen bir kız yoktur herhalde öyle saçım başım dağınık giderim, gram sallamam, sevmiyorum ne yapabilirim.

9 - İlişkinize Ad Koymasını İsteyin

Biz neyiz, ne olduk biz şimdi diye sorup durun. Ben senin sevgilin değilim, sen benim neyimsin demogojisi yapın. Tiksiniyorlar. İlişkiye ad koymasını ısrarla isteyin, koymayacaksa çekip gideceğinizi söyleyin. Bu konuda üstlerine çok giderseniz hoooop kaçıp gidiyorlar onlar da.

10 - Cinselliği Erken Paylaşın

Hiçbir erkek cinselliğine çabuk eriştiği kadınla uzun süreli ilişki sürdürmez. Uzun sürüyorsa da. f***buddyliğe döner o iş. En az 90 gün bekleyeceksin şekerim. Daha öncesindeyse bu çocuk elden uçar gider.

11 - Kıskançlık

Kıskanın onu belli edin. Ama basit cilveli kıskançlık değil böyle cinayet seviyesinde kıskançlık. Bağırın ona kızın. Hatta bu kıskançlığınız onun basit özgürlüklerini kısıtlayacak seviyede olsun. Hiçbir erkek özgürlüğüne müdahale edilmesine tahammül edemez.  Sonra seyreyleyin cümbüşü.

12 - Hayatındaki En Ufak Ayrıntılara Kadar Karışın Müdahale Edin

Gömleğine taktığıı düğmeden, bilgisayarına yüklediği virüs programına, playstationuna, tuttuğu futbol takımına, hatta ve hatta akşam yemekte yediği salataya kadar mıncıklayın sorun yorum yapın. Annesinden daha beter olun bu konuda hatta. Görün bakın ondan sonra bir daha mesaj atıyor mu?

13 - Sarhoş Olun Rezillik Çıkarın

Bunu yeni keşfettim. Birlikte yakınlaşmış olduğum bir kişi vardı. Birlikte dışarı çıktık böyle eller havaya gittik. Oynamıyor bu çocuk ben de tencere takırtısı kapı gıcırtısına oynarım hiç acımam. Neyse hadi bulaşıyım dedim tepki yok. Buzdolabına yapsaydım o kadar cilveyi erirdi amk. Neyse ben buna sinir oldum tabi sadece ikimiz gitmiştik birlikte ben de alkole vurdum kendimi. Bilerek de karıştırdım her şeyi. Sonra bir takım olaylar yaşandı ve ben sinir oldum. Madem öyle dedim sarhoş oldum. Sarhoş olunca benden beteri var mıdır bilmiyorum. Ve saçmalamanın dibine vurdum. Pazar gününden beri aramadı daha. Anlatacağım bunu da ayrıntılarıyla.

He bütün bunları yaptın çocuk hala seninle birlikte, takdir ve tebrik ederim o zaman ancak. Seviyor kızım bu çocuk seni, bütün özverinle bu çocuğa yaklaşabilirsin bebeğem.. Kolay gelsin :)

Hiç yorum yok: